The Body Shop Skin Defence Recension, Swatches, Bilder

The Body Shop Skin Defence

The Body Shop Skin Defence Den här nya SPF-tuben är min nya höjdare! Skin Defence Multi Protection Essence är för sina 50-taggare helt suverän, den klår min solskyddsfaktor från Chanel på alla plan. Skin Defence är som en tunn och transparent slöja på huden. Inget vitt tjockt lager och är som en mjölk att smörja … Fortsätt läsa The Body Shop Skin Defence Recension, Swatches, Bilder

Annons

Hawaiian Tropic Swatches & Bilder

Hawaiian Tropic

Hawaiian Tropic Hawaiian Tropic är ett märke jag brukar använda lite till och från, även på vintern. Kokosdoftande lotions kan jag verkligen sky som elden, men rätt som det är vill jag bara ha sådant omkring mig. Det här utskicket kom i samband med Reddvilles Tampons For Free och innehöll Satin Protection SPF 15, Silk … Fortsätt läsa Hawaiian Tropic Swatches & Bilder

Apoteket Solcreme och Solmousse

Apoteket Solmousse Solkram

Apoteket Solcreme och Solmousse Bland Apotekets nya produkter lanseras nu en färgad solcreme för ansiktet och en oparfymerad mousse. Solcremen finns även som ofärgad för samma pris. Den färgade solcremen går att få väldigt ljus, men jag skulle nog ändå blanda ut den med en vanlig ofärgad kräm. Den har en liten uns av skimmer och … Fortsätt läsa Apoteket Solcreme och Solmousse

CHANEL UV Essentiel Daily UV Care Multi-protection Recension

CHANEL UV Essentiel Daily UV Care Multi-protection Chanel UV Essentiel Daily UV Care Multi-protection Anti Pollution är en serie solskyddskrämer för ansikte, hals och dekolletage. UV Essentiel kommer i en vit slät förpackning som är perfekt att ha med sig överallt. Konsistensen är mer som vätska än kräm, därför ska den skakas innan applicering. SPF … Fortsätt läsa CHANEL UV Essentiel Daily UV Care Multi-protection Recension

Murad Oil-free Sunblock SPF 30 Recension

Murad Oil-free Sunblock SPF 30

Murad Oil-free Sunblock SPF 30 är en vit solkräm med en dryg konsistens. Det går inte åt så mycket produkt för ansiktet och den är lätt att smörja in. Jag blir inte heller vit eller flottig i ansiktet, men inte heller riktigt matt. Känns något daggig på min kombinerade hy. Vissa dagar är jag lite … Fortsätt läsa Murad Oil-free Sunblock SPF 30 Recension

10 solprodukter sommaren 2012

St. Tropez Everyday Gradual Tan Body & Face, St. Tropez Wash Off Instant Glow Mousse

10 solprodukter sommaren 2012 Solprodukter använder jag året runt, men på sommaren är jag extra flitig. Här följer en liten inblick i de produkter jag använt, använder och kommer att börja använda! Är väldigt nyfiken på dina favoriter under sommaren så hojta till om du har ett tips! St. Tropez Everyday Gradual Tan Body & … Fortsätt läsa 10 solprodukter sommaren 2012